czwartek, 16 października 2014

Biorè / Deep Pore Charcoal Cleanser

W kwestii produktów myjących do twarzy mam już swojego ulubieńca. Pianka sygnowana Boots nie dość, że kosztuje grosze to jest naprawdę delikatna a mimo to robi co powinna. Jednak, jak pewnie każdej z Was, zdarza mi się skok w bok. Jakiś czas temu sięgnęłam po produkt marki, która podobno jest marką numer jeden którejś z sióstr Kardashian. Chciałam zobaczyć czy Biorè jest wart zachodu i na łazienkowej półce wylądował Deep Pore Charcoal Cleanser (6.99 euro/200ml) czyli innego jak żel do mycia twarzy z dodatkiem węgla drzewnego, który miał dogłębnie oczyścić twarz.


Bez wątpienia węgiel drzewny ma takie właściwości i jako maseczka na pewno wyciągnąłby to co trzeba ale po żelu, który kontakt z skórą twarzy ma przez, góra, kilkadziesiąt sekund nie spodziewałam się zbyt wiele. Produkt Biorè nie sprawia, że cera wygląda jak pupa niemowlaka ale muszę przyznać, że  wydaje się czysta, niemal skrzypiąca.


Jeżeli patrząc na czarne kropki w żelu spodziewałybyście się właściwości peelingujących byłybyście w wielkim błędzie. W kontakcie z wodą owe kleksy błyskawicznie się rozpuszczają. 


Nie mogę też nie wspomnieć o mentolu zawartym w żelu Biorè, który jest dość ... orzeźwiający. Na szczęście mnie nie podrażnił ani nie wysuszył ale z daleka z tym żelem od oczu! 

Czy warto kupić Deep Pore Charcoal Cleanser? Gdyby nie ten mentol powiedziałabym, że tak, absolutnie! A tak nie wiem bo niby jest nam dobrze ale ten mentolowy chłód ... 

19 komentarzy:

  1. Wow, ciekawie wygląda. Pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mentol faktycznie nie jest przyjemnym zaskoczeniem, ale dobre działanie zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem, czy można go dorwać gdzieś w sklepie internetowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym się trochę obawiała, czy aż tak oczyszczając nie przesuszy mi skóry - mam do tego skłonność.

    OdpowiedzUsuń
  5. obawiam się, że u mnie często lądowałby w oczach więc wole nie ryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak trzeba omijać okolice oczu, to już wiem, że nie jest to coś dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bałabym sie chyba ewentubego, przypadkowego spotkania z oczami, bo czasem nabieraj zbyt dużego rozmachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żel chyba nie dla mnie. Obawiam się, że tego mentolu bym nie zniosła. Ale nazwa jest oryginalna. Zdziwiłabym się, gdyby BIORE okazało się polskie. Chociaż w sumie...przykułoby uwagę z pewnością, haha.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z produktów 'węglowych' kojarzę tylko mydło z Mydlarni Tuli. Które pokochałam (i nie wiem czemu o nim zapomniałam...)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresowałaś mnie tym żelem. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mentolowy chłód no w trakcie lata super sprawa.
    Z takich produktów to tylko mydełko kojarzę. =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mentolowy chłód no w trakcie lata super sprawa.
    Z takich produktów to tylko mydełko kojarzę. =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z 'węglowych' produktów do oczyszczania kojarzę jedynie mydła w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam, ale lubię kosmetyki, które dają uczucie chłodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właściwie to nigdy nie miałam kosmetyku z dodatkiem węgla drzewnego :) Ale ten mentol mnie trochę odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W mydle Biore charcoal mieta nie jest wcale wyczuwalna, nie szczypie w oczy a efekt przecudny! Jak macie problem z wagrami, porami to musicie wyprubowac! Ja osobiscie nie uzywam juz nic innego, skora jest tak nawilzona ze nawet kremu nie potrzeba. Jesli w Polsce nie znajdziecie to mozecie sie ze mna skontaktowac natalia8632@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używałam kosmetyków Biore i jestem zachwycona :) Cera się znacznie poprawiła po codziennym myciu twarzy. Jest gładka i sprężysta, wypryski również zniknęły. Produkt mnie bardzo zaskoczył pomimo niskiej ceny :) Kupuje za każdym razem kiedy skończy mi sie opakowanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...