środa, 11 października 2017

Bourjois 123 Perfect / CC Cream

Szafa Bourjois zawsze przyciąga mnie swoim kolorowym asortymentem, jednak rzadko kiedy wybieram coś dla siebie. Na palcach jednej ręki mogłabym policzyć moje kosmetyki tej firmy. Jednak co jakiś czas coś do mnie trafia, dzisiejszy produkt trafił do mnie za sprawą koleżanki, która bardzo go polecała -a chodzi o krem CC z trzema pigmentami korygującymi 123 Perfect CC Cream (50zł/30ml). 



Producent zapewnia świetlistą, ujednoliconą i wygładzoną skórę dzięki trzem korygującym pigmentom, brzoskwiniowy ma maskować zmęczenie, zielony eliminować zaczerwienienia a biały niwelować przebarwienia. Ten krem CC ma również zapewnić 24 godzinne nawilżenie a SPF15 chronić przed promieniami słonecznymi. Produkt dostępny jest w 4 odcieniach, ja wybrałam najjaśniejszy 31 Ivory. 


Krem CC Bourjois jest dość lejący i podczas podróży często wylewało się go trochę do zakrętki. Jednak dzięki tej leistej, lekko silikonowej konsystencji jest bardzo łatwy w aplikacji i blendowaniu - gąbeczką czy nawet palcami. Krycie jest lekkie w stronę średniego, można je jeszcze trochę złagodzić zwilżoną gąbeczką ale również budować warstwy, które nadal wyglądają naturalnie. Wykończenie to, bardzo teraz na czasie, świetlisty mat w którym ostatnio bardzo się lubuję, po aplikacji jest lekko pudrowy na twarzy. Nie zbiera się w porach czy drobnych liniach i dobrze radzi sobie z suchymi skórkami, których nie podkreśla. Jednak nie sądzę, że dałby sobie radę z typową suchą skórą.


Lubię używać go solo, wtedy skóra twarzy wygląda na wypoczętą i zdrową a dopiero po 5-6 godzinach zaczyna się lekko świecić. Zazwyczaj przyprószam go lekko pudrem a przed wielkimi wyjściami używam go jako baza pod podkład ale efekty są zawsze takie same - nie ściera się, nie zjeżdza ze skóry, nie robi się na niej ciastko ani suche placki.


Nie mam porównania do innych podkładów Bourjois ale na tle tych, które posiadam wypada całkiem dobrze i tanio. Warto na niego spojrzeć podczas kolejnych zakupów ;)

A jakie produkty Bourjois polecacie?

101 komentarzy:

  1. Nigdy go nie próbowałam, ale kolorek wydaje się być bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś go używałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powoli całkowicie rezygnuję z takich podkładów, przerzucając się na mineralne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. UWielbiałem go miałem z 4 opakowania ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się niestety nie sprawdził:(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze żadnego podkładu Bourjois nie miałam, najbardziej lubię minerały

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja skóra się z nim zupełnie nie polubiła :( nawet mój najlepszy puder z Ecocery nie uratował sytuacji :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś jeszcze nie miałam styczności z kosmetykami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. NIe miałam kremu ale podkład z tymi 123 pigmentami. Na razie testuję więc zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Raz miałam podkład z bourjois, ale się nie polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Četl jsem článek a já jsem pochopil, děkuji moc za sdílení informací a zdravé pozdravy od nás AKCE ZAHRA HERBAL

    Ladyfem

    Khasiat Ladyfem

    Khasiat Dan Manfaat Ladyfem

    Khasiat Dan Kandungan Ladyfem

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Very good article is sir you are great thanks

    OdpowiedzUsuń
  16. This Is Really Great Work. Thank You For Sharing Such A Useful Information Here In The Blog !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  18. मैं आज अचानक इस वेबसाइट पर आया। और मैंने बहुत कुछ सीखा है यहाँ से
    मैं आपको बहुत-बहुत धन्यवाद देता हूँ

    उत्तरहटाएं

    OdpowiedzUsuń
  19. i'm looking this web site dailly and get good details from right here on a regular basis, वाहन मालिक का नाम गाड़ी नंबर से पता करे.

    OdpowiedzUsuń
  20. मैं आज अचानक इस वेबसाइट पर आया। और मैंने बहुत कुछ सीखा है यहाँ से
    मैं आपको बहुत-बहुत धन्यवाद देता हूँ !!
    Memorization tricks

    OdpowiedzUsuń
  21. MX Player has launched an app 'TakaTak' as an alternative to TikTok in India. ... Browse all types of videosranging from Dialogue Dubbing, Comedy, Gaming, DIY, Food, Sports, Memes and many more," says the app's description on Google Play Store.

    OdpowiedzUsuń
  22. Today we're announcing Instagram Reels: a new way to create and discover short, entertaining videos on Instagram. Reels invites you to create fun videos to share with your friends or anyone on Instagram. Record and edit 15-second multi-clip videos with audio, effects, and new creative tools.

    OdpowiedzUsuń
  23. A software engineer is a person who applies the principles of software engineering to the design,

    OdpowiedzUsuń
  24. Kremik wygląda bardzo interesująco. Ciekawe czy sprawdziłby się po zastosowaniu peelingu?

    OdpowiedzUsuń
  25. Jio Number पर Free Caller Tune कैसे लगाये – Set Free Jio Hello Tune

    OdpowiedzUsuń
  26. Google Meet क्या है इससे वीडियो कॉल कैसे करे?

    OdpowiedzUsuń
  27. Really appreciate this wonderful post that you have provided for us. Great site Golden Triangle Tour Package India

    OdpowiedzUsuń
  28. Excellent information that you shared through blog. RAS syllabus in hindi

    OdpowiedzUsuń
  29. You will get the reword here https://www.howhindi.net/bijli-ka-bill-check-kare-online/

    OdpowiedzUsuń
  30. top payroll software in india
    Thanks for sharing such an informational blog which will surely be a big help to the small medium enterprise so that they can choose the best suited tool for their business.

    OdpowiedzUsuń
  31. Great Article… Good Job… Thanks For Sharing…
    From Best Accounting Software India

    OdpowiedzUsuń
  32. HRMS Software
    Very nice article. I enjoyed reading your post. very nice share. I want to twit this to my followers. Thanks !. If you need Drip Irrigation System Sindh then visit us! and thanks again for the post.

    OdpowiedzUsuń
  33. สำหรับผู้ที่ชื่นชอบภาพยนตร์ และผู้ชมทุกท่าน ที่ชื่นชอบ ดูหนังออนไลน์2022 ซีรีย์ที่ชื่นชอบในการรับชมภาพยนตร์ ซีรีย์ ดูซีรีย์ออนไลน์ อัพเดทใหม่ตลอดทั้งเดือน

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...