środa, 11 października 2017

Bourjois 123 Perfect / CC Cream

Szafa Bourjois zawsze przyciąga mnie swoim kolorowym asortymentem, jednak rzadko kiedy wybieram coś dla siebie. Na palcach jednej ręki mogłabym policzyć moje kosmetyki tej firmy. Jednak co jakiś czas coś do mnie trafia, dzisiejszy produkt trafił do mnie za sprawą koleżanki, która bardzo go polecała -a chodzi o krem CC z trzema pigmentami korygującymi 123 Perfect CC Cream (50zł/30ml). 



Producent zapewnia świetlistą, ujednoliconą i wygładzoną skórę dzięki trzem korygującym pigmentom, brzoskwiniowy ma maskować zmęczenie, zielony eliminować zaczerwienienia a biały niwelować przebarwienia. Ten krem CC ma również zapewnić 24 godzinne nawilżenie a SPF15 chronić przed promieniami słonecznymi. Produkt dostępny jest w 4 odcieniach, ja wybrałam najjaśniejszy 31 Ivory. 


Krem CC Bourjois jest dość lejący i podczas podróży często wylewało się go trochę do zakrętki. Jednak dzięki tej leistej, lekko silikonowej konsystencji jest bardzo łatwy w aplikacji i blendowaniu - gąbeczką czy nawet palcami. Krycie jest lekkie w stronę średniego, można je jeszcze trochę złagodzić zwilżoną gąbeczką ale również budować warstwy, które nadal wyglądają naturalnie. Wykończenie to, bardzo teraz na czasie, świetlisty mat w którym ostatnio bardzo się lubuję, po aplikacji jest lekko pudrowy na twarzy. Nie zbiera się w porach czy drobnych liniach i dobrze radzi sobie z suchymi skórkami, których nie podkreśla. Jednak nie sądzę, że dałby sobie radę z typową suchą skórą.


Lubię używać go solo, wtedy skóra twarzy wygląda na wypoczętą i zdrową a dopiero po 5-6 godzinach zaczyna się lekko świecić. Zazwyczaj przyprószam go lekko pudrem a przed wielkimi wyjściami używam go jako baza pod podkład ale efekty są zawsze takie same - nie ściera się, nie zjeżdza ze skóry, nie robi się na niej ciastko ani suche placki.


Nie mam porównania do innych podkładów Bourjois ale na tle tych, które posiadam wypada całkiem dobrze i tanio. Warto na niego spojrzeć podczas kolejnych zakupów ;)

A jakie produkty Bourjois polecacie?

12 komentarzy:

  1. Nigdy go nie próbowałam, ale kolorek wydaje się być bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś go używałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powoli całkowicie rezygnuję z takich podkładów, przerzucając się na mineralne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. UWielbiałem go miałem z 4 opakowania ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się niestety nie sprawdził:(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze żadnego podkładu Bourjois nie miałam, najbardziej lubię minerały

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja skóra się z nim zupełnie nie polubiła :( nawet mój najlepszy puder z Ecocery nie uratował sytuacji :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś jeszcze nie miałam styczności z kosmetykami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. NIe miałam kremu ale podkład z tymi 123 pigmentami. Na razie testuję więc zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Loving this makeup look for the share, keep up the posts. Always love stopping by your blog.
    Scarlett

    OdpowiedzUsuń
  11. Raz miałam podkład z bourjois, ale się nie polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...