piątek, 29 listopada 2013

MACowe rozdanie

Ostatnio dumałam sobie nad moim blogowaniem i doszłam do wniosku, że nie dość, że sprawia mi to wiele radości to poznałam też masę wspaniałych osób. Założenie tego bloga to chyba jedna z najlepszych decyzji jakie podjęłam w ostatnim czasie. Pomyślałam, że rozdanie to dobry pomysł i nadchodzące Święta to dobra wymówka do zorganizowania takowego. I naprawdę chciałabym obdarować każdą z Was ale jeszcze nie udało mi się wzbogacić na zdrapkach toteż mogę nagrodzić tylko jedną osobę. Mam jednak nadzieję, że nagroda przypadnie Wam do gustu i naprawde kogoś uszczęśliwi.
Zanim przejdę do tych wszystkich nudnych regulaminowych formułek, pokażę Wam co tym razem jest nagrodą.



Koń jaki jest każdy widzi ale żeby dokonać wszystkich formalności wspomnę, że do wygrania jest zestaw błyszczyków w odcieniu Corals z MACowej limitowanej edycji Nocturnals.

Jeżeli macie ochotę na taki zestaw, zasady są proste. Co prawda zadanie będzie trochę utrudnione bo nie wystarczy być obserwatorem bloga - chciałabym też usłyszeć coś o Was i bliżej Was poznać.

Dlatego jeżeli chcecie wziąć udział w rozdaniu, wystarczy, że jesteście publicznymi obserwatorami bloga, zgłosicie się przy użyciu formularza i opowiecie mi coś o sobie  :) 

Jeżeli chciałabyście mieć większą szansę na wygraną możecie ale nie musicie:

  • polubić mnie na Facebooku (2 losy),
  •  napisać notkę o rozdaniu na swoim blogu (3 losy) 
  • wstawić poniższy banner (2 losy) 
  • dodać mnie do blogrolla (2 losy)

Moje Top Gaduły dostaną dodatkowy los jeżeli będą chciały wziąć udział w rozdaniu. Z nieznanych mi przyczyn klawisz Prt Sc nie działa ale wszystko mam udokumentowane na telefonie.

 Regulamin
 

  • Rozdanie trwa od 29.11.13 do 29.12.13 .Wyniki podam w przeciągu tygodnia a na adres do wysyłki będę czekać równe trzy dni.
  • Osoby niepełnoletnie, osoby prowadzące blogi wyłącznie rozdaniowe nie będą brane pod uwagę, proszę o uczciwość! Oczywiście osoby, które zgłosiły się do poprzedniego rozdania a zaraz po ogłoszeniu wyników przestały obserwować też nie będą brane pod uwagę podczas losowania
  • Zgłoszenia nie wysłane przez formularz nie będą brane pod uwagę. 
Baner, który możecie wykorzystać



 





Powodzenia!
Gosia

32 komentarze:

  1. Superancki zestaw, biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No, nie wierzę!!! Błyszczyki o których wspomniałam dwa posty w dół, że przyprawiły mnie o szybsze bicie serca :-P Musiałabym mieć naprawdę szczęście aby znów wygrać rozdanie, no ale nic... Będę się modlić dniami i nocami :-DD a może nóż widelec ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw kusi mnie ogromnie, ale ponieważ mam jego różową wersję to dam szansę innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. baner jest, blogroll jest, zgłoszone, czekamy na wyniki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. spróbuję swoich sił, bo nagroda fantastyczna! Postarałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestawik, oczywiście biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie się mienią na twoim blogu .

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobaczyłam konia i zarżałam śmiało choć obawiam się że za mało :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia dla wszystkich :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. napisałam parę słow :D chaos totalny niczym za panowania Kronosa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. Biorę udział w rozdaniu. Błyszczyki to moja słabość :-P . Natomiast taki zestaw, to marzenie każdej kobiety która lubi się maziać kosmetykami .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zgłoszeniu była literówka. Napisałam ,że obserwuje blog jako pinku.grinczu a miało być pink.grincz. Za pomyłkę przepraszam.

      Usuń
  13. Zgłosiłam się :)
    I choć wygranej nie oczekuję, miło było móc Ci coś o sobie napisać :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestawik
    z ogromną chce chęcią się zgłosiłam
    i Życzę dziewczynki powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia dziewczyny! :) Świetna fotka w nagłówku :) Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wysłane :D.
    i wybacz, że się tak rozpisałam, ale poniosło mnie, choć to i tak malutka część tego, co mogłabym napisać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. teraz tylko pozostało zaciskać kciuki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...