wtorek, 11 sierpnia 2015

MAC / Viva Glam Miley Cyrus

Nigdy nie ukrywałam, że z kolorówki najbardziej lubię szminki i błyszczyki. Im bardziej wyraziste tym lepiej a najlepiej czuję się we wszelkich różach. Nie będzie więc żadną niespodzianką, że musiałam podzielić się zdjęciami duetu, który bardzo często gości na moich ustach bo w słoneczne dni nie ma sobie równych. Pomadka i błyszczyk do ust Viva Glam Miley Cyrus z MAC ujrzały światło dzienne kilka dobrych miesięcy temu ale nadal dostępne są w internetowym sklepie MAC. Warto wiedzieć, że wszytskie dochody ze sprzedaży produktów Viva Glam przekazywane są na pomoc dla kobiet, mężczyzn i dzieci chorującym i dotkniętym HIV i AIDS. 



Szminka Viva Glam Miley Cyrus (86zł) to dość ciemna a jednocześnie jaskrawa fuksja z lekkimi chłodnymi tonami o wykończeniu Amplified. Co prawda jestem wielką fanką matów ale Amplified urzeka swoją kremowością i mocnym napigmentowaniem. Z lekkością sunie po ustach a szminka znika po czterech-pięciu godzinach zostawiając po sobie lekko zabarwione wargi. Tak jak reszta pomadek o wykończeniu Amplified lekko nawilża usta i nie podkreśla suchych skórek.
Na mnie ta szminka wygląda na dość ciemną, czasami przypomina Girl About Town, ale momentami,w  mocnym świetle da się u mnie dostrzec jej jaskrawość.




Kiedy w Internecie pojawiły się pierwsze doniesienia o Miley Cyrus będącą ambassadorką tegorocznej akcji MAC Viva Glam spodziewałam się szalonych odcieni szminki i błyszczyka. O ile szminka ma w sobie coś zadziornego o tyle błyszczyk, jak na piosenkarkę, jest bardzo spokojny. Podobno Miley chciała stworzyć coś co przypominałoby tysiące kul dyskotekowych a projektując błyszczyk myślała o młodszej sobie, której rodzice pozwalali jedynie na noszenie błyszczyka i swojej czternastoletniej siostrze.
Błyszczyk Viva Glam to podobna do szminki fuksja z milionem zatopionych drobinek. Nadaje ustom połysk z lekkim czerwonym zabarwieniem. Ściera się dość równomiernie, a poprawy wymaga po dwóch godzinach. Bez poprawek, po wyschnięciu na ustach dojrzymy lekki róż z zaschniętymi drobinkami, może nie brzmi to zbyt estetycznie ale tak naprawdę wygląda to dość uroczo.
Błyszczyk jest gęsty, ale dzięki aplikatorowi gąbeczce łatwo się rozprowadza i bajecznie pachnie wanilią.




Combo szminki i błyszczyka to dopiero prawdziwa bomba! Jest mocno, wyraziście i błyszcząco. Co prawda wymaga to częstszych poprawek ale czego się nie robi dla urody. 

Jestem ciekawa czy spodobał Wam się ten duet a może jest już w Waszej kolekcji? 

Buziaki!

23 komentarze:

  1. Ojej, ta szminka jest naprawdę ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz w tych kolorach, szminka jest boska! ja rzadko sobie pozwalam na taką ekstrawagancję, mimo że uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Ale kolor, szminka skradła moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cyrus nie lubię, chociaż kiedyś namiętnie oglądałam HM, ale kolor jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, tu raczej nie chodzi o sympatię do Miley tylko cel na jaki idą dochody ze sprzedaży :)

      Usuń
  6. Zakochałam się w tej szmince! Jest piękna i bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. odcień stworzony dla takich ust! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, bardzo Ci ładnie w tych produktach, pasują do ust!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na stronie błyszczyk zupełnie mi się nie podobał, ale teraz zaczął i chyba pokuszę się o zakup tego kombo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam komplet w swojej kolekcji :)
    uwielbiam! ciekawe czy Ci się spodoba Miley II? ja nie wiem czy się skuszę bo to chyba nie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę ogarnać poziom pomarańczy w dwójce bo nie zawsze ten odcień mi pasuje :/

      Usuń
  11. ja za błyszczykami nie przepadam ale kolor pomadki obłędny i bardzo Ci pasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama pomadka wygląda świetnie, a combo to już w ogóle mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminka mnie zachwyciła, przepiękny odcień!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...