niedziela, 20 stycznia 2013

Znalezione w TK Maxx

Cześć :)
Wczorajszy dzień upłynął pod znakiem zakupów. O ile zakupy stricte kosmetyczne pokażę pod koniec miesiąca razem ze styczniowym denkiem o tyle pomyślałam, że nie kosmetyki pokażę już dzisiaj. Wszystko pokazane w tym poście zostało wygrzebane w TK Maxx czyli w sklepie, który bardzo lubię.

Na pierwszy ogień idzie książka o ... skrzatach.




Ta książka jest już w moich zasobach ale tylko w języku polskim, kupiona jeszcze przed moimi narodzinami ;) Gdy tylko zobaczyłam angielską wersję na półce wiedziałam, że muszę ją mieć, tym bardziej, że jest to wersja kolekcjonerska z grafikami i nowymi szkicami.



 Niestety, Gnomes nie umywa się do Skrzatów pod względem jakości wydania. No i oczywiście tytuł - skrzaty brzmią o wiele ładniej od gnomów, prawda?






Jeżeli jeszcze nie zaznajomiłyście się z tą książką, a fascynują Was chodź trochę ci mali ludzie (15 centymetrów wysokości, bez czapki)! i ich zwyczaje to serdecznie polecam Wam tę książkę.

Nie mam wielu pędzli do makijażu ale mimo to, poszukiwałam dla nich jakiegoś domku. Do tej pory mieszkały w nie do końca ładnych pojemniczkach. Wczoraj wypatrzyłam to


Oprócz pędzli będę też tam trzymać wszelkie tusze do rzęs, eyelinery w kredce i błyszczyki a dodatkowo ten przybornik się obraca, pełen wypas, c'nie?
W głowie miałam pewną wizję, niestety nie mojego autorstwa a żywnie podpatrzoną. Nie pamiętam już gdzie, możliwe, że na czyimś blogu. Do szczęścia brakowało mi szklanego kosza którym mogłabym przykryć  pędzle i zapobiec osadzania się na nich kurzu.
Dodatkowo został ręcznie wyprodukowany w Polsce ;)
Na nieszczęście moje MACowe pędzle się w nim nie mieszczą, muszę trzymać je oddzielnie a w międzyczasie będę polowała na trochę wyższy klosz.

Do mojego koszyka trafiło też jajko, przypominające beauty blender. 



Zawsze chciałam toto wypróbować a jakoś nigdy nie było nam po drodze. Już nie mogę się doczekać naszego pierwszego, bliskiego spotkania ;)


Na dzisiaj to już wszystko, mogę spokojnie wrócić do chorowania ... 

Lubicie robić zakupy w TK Maxx? Często tam zaglądacie? 
                                                                                                            Buziaki,

                                                                                        


44 komentarze:

  1. Na szczęście mam tam za daleko, bo wykupiłabym z pół sklepu :P Ale muszę się wybrać w najbliższym czasie. Muszę jakoś zmienić wystrój pokoju, a drobiazgi kluczem do sukcesu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z tym sklepem jest tak, że raz można znaleźć prawdziwe perełki a czasami jest posucha. Mam nadzieję, że trafisz na ten bardziej obfity okres :)

      Usuń
  2. Książka wygląda na spełnienie marzeń skrzatolubnych :) A pojemniczki na kosmetyczne bibeloty, tylko dzięki nim nie potrzebuje GPS żeby je odnaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam nigdy siły, żeby tam chodzic samej :P kompana mi brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ilustracje- takie kocham w książkach :) wspaniałe mieszkanko dla pędzli -daj znać jak to się robi jajem:) bo nigdy nie miałam i jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem nawet od kogo patent na przechowywanie pędzli... od Agi Niesi ;) Sama miałam ogromną ochote kupic ten pojemnik, niestety w polskim TK Maxxie ich nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, że to u niej podpatrzyłam :) może jeszcze się pokaże w polskich sklepach?

      Usuń
  6. Świetne zakupy :)
    Czasem zajrzę do TK Maxx, ale raczej rzadko tam jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pojemniczek na pędzle jest świetny;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam TkMaxx aczkolwiek znam tylko te brytyjskie. W Polsce jeszcze nie mialam okazji odwiedzic. Swietny organizer na pedzle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie zdobycze super ;)
    Książa mega klimatyczna ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pojemnik i swietny zestaw pędzelków!

    OdpowiedzUsuń
  11. oj widzę, że dorwałaś wszystko na co mam ochotę, ten domek dla pędzli jest genialny, widziałam go już wcześniej na kilku blogach, a ostatnio i jajkiem zostałam skuszona:D świetne zakupy:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę mi się poszczęściło :) chyba wszystkie moje pragnienia zostały na jakiś czas zaspokojome :)

      Usuń
  12. nie mam szans zajrzeć do TK MAXX i bardzo załuję :(
    pojemnik na pędzelki rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja polowałam na reprint Skrzatów, ale wszędzie wyszedł. Ale widzę, że to wcale nie reprint.
    Niemniej, jak Ci się znudzi, to odkupię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba nieprędko mi się znudzi ta książka ;)

      Usuń
    2. a patrz, pomiąchałam tytuły :D ale znalazłam na allegro ten staroć, o którym myślałam ;)

      Usuń
  14. Skrzaty zawsze mnie przerażały, więc raczej książki nie kupię, ale ilustrację pięknie wykonane :) Pojemnik na pędzle chętnie kupiłabym taki, ale nigdzie takich nie mogę dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ja bałam się tylko tych brzydkich trolli z książki. Spróbuj w TK Maxx :)

      Usuń
  15. skrzaty :D udane zakupy ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. skrzaty hmm... brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pędzle najbardziej mi się podobają. Pozdrawiam. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat pędzle są już stare...
      Niestety nie bawię się w obserwację za obserwację.

      Usuń
  18. jaki masz śliczny króliczy dzbanuszek!! piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bywam tam z ciekawosci, bo brak mi cierpliwosci. za to jak mam komus kupic prezent to wlasnie pedze tam, na dzial home ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ten pojemnik na pędzle. CHyba muszę jutro wyciągnąć męża do tkmaxxa :) mam to jajko ala bb z tkmaxx ( dokładnie to co ty) i sprawuje się rewelacyjne, świetna jakość wykonania, łatwo się myje, świetnie rośnie w rękach przy myciu i co najważniejsze pięknie nakłąda podkład ( sprawdziłam np na bb kremach azjatyckich, map, colorstay). Super zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy pomysł z tym kloszem :D Tak samo jak ciekawe zainteresowanie skrzatami :D:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...