sobota, 11 maja 2013

Szał na złoto Maroka trwa

Olejek arganowy ma chyba teraz swoje 5 minut - można znaleźć go w kosmetykach do, chyba każdej, części ciała. Jakiś czas temu napisałam recenzję olejku do włosów MoroccanOil, który lubię i staram się teraz oszczędzać bo niestety jest na wykończeniu a teraz przyszedł czas na kosmetyki, które opakowaniem do złudzenia przypominają te z MoroccanOil. A jest to szampon i odżywka do włosów Moisture Drench z Great Hair.


To co, zaczynamy od szamponu?

Przyznaję, że włosomaniaczka ze mnie żadna. Używam szamponu, odżywki i maski do włosów. Nie olejuję, nie laminuję a do tego rozjaśniam - ale kosmetyki do włosów, które według opisu producenta są och i ach od razu trafiają do mojego zasobu. Podejrzewam, że akurat te produkty nie są dostępne w Polsce ale przecież jest tu wiele z Was, które też mieszkają za granicą i dlatego zdecydowałam się napisać tą recenzję.


Do garnka dodajmy 500ml produktu, do tego pompka. Mieszając dodajmy przyjemne dla oka opakowanie, które sprawia wrażenie profesjonalności i mamy szampon Moisture Drench. Wygląda porządnie i tak trochę ...luksusowo?


Oczywiście pompka jest bardzo poręczna, nareszcie nie muszę uprawiać gimnastyki z produktami zamykanymi na zatrzask. Sam szampon jest dosyć rzadki, pachnie jak wiórki i kokosowe i jest przezroczysty. Jest bardzo wydajny, do umycia włosów potrzebna jest niewielka ilość szamponu.


Szampon jak szampon, myje. O ile nie spodziewałam się żadnego cudu nawilżającego po używaniu czegoś co na włosach zostaje tylko przez moment o tyle nie myślałam, że może podrażnić skórę głowy i sprawić, że włosy są szorstkie. Niestety dopiero po kilku użyciach doszłam do tego, że nałożenie odżywki na włosy i skórę głowy pomaga zwalczyć to nieprzyjemne uczucie.

Czy polecam ten szampon? I tak i nie. Tak, jeżeli będziemy używać go z siostrzaną odżywką. Nie, jeżeli przeszkadza nam to, że zawsze musimy użyć odżywki,

A co z odżywką?


Przyznacie, że opakowanie też przyciąga uwagę? Odżywka tak jak i szampon jest bardzo rzadka. Wydaje mi się, że po raz pierwszy to odżywka zostanie zdenkowana pierwsza. Zawsze kończyłam szampony a odżywki leżały zapomniane i nieużywane. Tym razem, czuję wagowo, że odżywka jest już na wykończeniu. Przez swoją leistość, wydajność jest zerowa. Pachnie słodko i kremowo ale zapach odżywki, jak i szamponu nie utrzymuje się na włosach po myciu.


Szampon nie wywarł na mnie zbyt wielkiego wrażenia ale odżywka to moja nowa koleżanka. Po pierwsze, jak już wiecie, wygładza włosy. Po drugie, włosy po niej są miękkie i soczyste. Po trzecie, nie obciąża włosów. Po czwarte, mimo tego że jest rzadka nie spływa z włosów i jest łatwa do rozprowadzenia ... I tak dalej, i tak dalej.


Jak dla mnie (prawie) same plusy. Odżywkę polecam ale już nie wrócę do tego duetu. Wolę eksperymentować z innymi produktami.

Was też dopadł szał na kosmetyki do włosów z olejkiem arganowym?

                                                                                                              Buziaki,
                                                                                                                  







41 komentarzy:

  1. chyba kazda z nas daje sie kusic ochom i achom producenta na opakowaniu, szczególnie gdy kupuje cos po ra pierwszy :)
    zapach wiórków kokosowych - nie lubie, nie lubie kokosów, nie lubie ich smaku, zapachu ani nieczego innego. Wiec nie płacze głosno, ze nie moge ich kupić - no i ufff bo bym znowu miałam koszmary senne z moim portfelem w roli głownej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to, że ja ciągle się na to nabieram ;) i to mój portfel kwili, biedaczek.

      Usuń
  2. oj.. nie cierpię szamponów po których koniecznie trzeba użyć odżywki..
    olej arganowy bardzo bardzo lubię ale chyba jeszcze nie używałam szamponów i odżywek do włosów które miałyby go w składzie.. wolę zwyczajny olejek arganowy na końcówki albo olejkowe serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyrobiłam w sobie nawyk korzystania z odżywki po każdym myciu więc aż tak mi to nie przeszkadza a zwykły olejek arganowy jest na mojej liście :)

      Usuń
  3. jestem pod wrażeniem jak pięknie potrafisz zaprezentować kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja z kolei uwielbiam kokoska (byle niechemicznego) i te wiórki mnie mocno zaintrygowały..ale tak jak Catek nie znoszę szamponów po których koniecznie trzeba używać odżywki ..leniwa jestem albo ciu ciu albo pa pa :D
    Z olejkiem arganowym jak wiesz nie miałam dobrego doświadczenia ale on był w czystej postaci - jako dodatek to nie wiem - z szamponów w każdym razie nie :)
    Bałabym się tego podrażnienia suma sumarum - i tak mam problemy z przesuszeniem, łupieżem i takie tam :) Ale co CI powiem to Ci powiem - buteleczki wyglądają ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty leniuszku! To już wiem w co Cię zaopatrzę i nie będą to chusteczko nawilżane!
      No buteleczki robią to samo co ja, cxyli dobre wrażenie :D

      Usuń
  5. używam szamponu i odżywki z olejkiem marokańskim od avon, bardzo sobie je chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie nie wpadłam w arganowy szał :) Swoje czasu miałam czysty olejek organowy, którym olejowałam włosy i faktycznie sprawdził się bardzo dobrze, ale jego zapach skutecznie mnie zniechęcił do ponownych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie czytałam u Gosi, że kwiatkami to on nie pachnie ...

      Usuń
  7. Odżywka mnie zaciekawiła, bo od szamponu nie wymagam wiele, tylko żeby mył:) ale odżywka może być fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przyjemna w użyciu ale nie jest baaardzo dobra.

      Usuń
  8. Olej arganowy robi furorę , ja kupiłam zestaw z Avon i jest naprawdę dobry. Twoje produkty mają bardzo ładne opakowania, odżywkę mogłabym nawet przetestować ale szamponu bałabym się tknąć po recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, możliwe, że to tylko moja skóra głowy tak na niego reaguje ale zawsze lepiej dmuchać na zimne :)

      Usuń
  9. olej arganowy jest cudowny!:D jest szał!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadziejè, że uda mi się o tym kiedyś przekonać ;)

      Usuń
  10. Jakoś jeszcze nie skupiłam się na olejowaniu włosów. Ale coś czuję, że już niedługo przyjdzie na to pora;)
    Ciekawy produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się zastanawiam czy czasem olejku nie kupić i nie wzbogacać sobie wszystkich odżywek jakie lubię. 500ml butelka byłaby fajna jakbym nie mieszkała w akademiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. NIe przekonuje mnei do siebie ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie skusze sie na niego, jedynie ta odzywka moglaby mi podpasowac,ale mam spore zapasy, a obiecalam sobie ze w maju koniec z zakupami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ech dobrze wiedzieć, raczej się nie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nie miałam nic z tym olejkiem, ale bardzo podoba mi się rozwiązanie z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie juz jakis czas ogarnia:) ale masz racje, wszedzie gdzie nie spojrze to argan na pierwszym miejscu:) czekam az olej kokosowy opanuje kosmetykosfere:) bardziej mi sie zapach podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej kokosowy jeszcze nie miał u mnie swojej premiery ale jestem coraz bardziej skłonna w niego zainwestować :)

      Usuń
  17. testuje teraz tez cos z arganem ale do twarzy XD no ciekawa jestem czy on taki dobry
    mam teraz szampon dove z olejkami i w sumie to mi sluzy a kosztuje jak to dove

    OdpowiedzUsuń
  18. nie kojarzyłam wcześniej tej firmy (; super kocur w nagłówku

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię argan, ale w czystej postaci ;D Jakoś nie mam parcia aby był w każdym tradycyjnym kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się ostatnio spodobał krem z olejkiem arganowym do twarzy, chyba się na niego skuszę:) co do włosów to jeszcze mnie to nie opętało:P Ale kombinuję ostatnio coraz częściej z kosmetykami do włosów, żeby w końcu znaleźć swoje ulubione, ale niestety każdy ostatni zakup to klapa;/ teraz zakupiłam szampon i odżywkę z firmy ziaja, może to się okaże strzałem w dziesiątkę bo ogólnie lubię tą firmę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ziaja się sprawdzi :) Ja też zauważyłam, że dobranie kosmetyków do włosów jest czasame taaaakie ciężkie :/

      Usuń
  21. Na szczęście mnie jeszcze ten szał nie dopadł :) i pewnie daruję sobie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...