czwartek, 16 stycznia 2014

Po raz pierwszy na blogu: zakupy ubraniowe

Nigdy wcześniej nie robiłam takiego wpisu. Dlaczego? Nie jestem pewna ale chyba wydawało mi się, że nie pasuje do bloga kosmetycznego. W zeszłą sobotę szalałam na promocjach i przy okazji zapytałam Was na FB czy chciałybyście zobaczyć moje nowości niekosmetyczne na co przytaknęłyście. Podumałam, podumałam i stwierdziłam, że raz kozie śmierć, skoro pojawiają się tu moje futrzaki to i ubrania mogą być ;) Większość rzeczy kupiłam na mega przecenie i nie są to oczywiście zdobycze z jednego dnia, zbierałam je od dwóch, trzech miesięcy ale jest tego sporo. Nie jestem fanką czytaj dalej ale mam tyle zdjęć, że tym razem bez tego się nie obędzie. Jeżeli jesteście ciekawe co ostatnio zaadoptowałam, zapraszam Was do dalszej części postu.



Odkąd mam krótkie włosy lubuję sie w czapkach. Kiedy tylko dojrzałam tą kocią czapę w a|wear wiedziałam, że trafi na moją łepetynę. Co z tego, że kosztowała 15 euro, musiałam ją kupić.






To może trochę cekinów? Ten lekki czarny top z cekinami to ideał na wieczorne wyjścia, który upolowałam za zawrotne 5 euro w Swamp.


Pozostając w temacie cekinów - błyszcząca sukienka, której jak narazie nie mam gdzie założyc. Nie jestem fanką ubrań z Penneys, wolę dołożyc kilka groszy i kupić coś czego nie będzie nosiło pół kraju i kupuję tam tylko na dużych promocjach. Ta sukienka została przeceniona z 21 na 3 euro. 


Co prawda żadna nowość i nie kupiona na promocji ale wprost musiałam Wam pokazać tę sukienkę o linii z H&M. Koty nadal rządzą!


Kolejna przygarnięta sukienka, znowu z Penneys, która chodziła za mną od dłuższego czasu. Dorwana za 7 euro. 


Ostatnia już sukienka, tym razem z mojego ulubionego River Island. Na zdjęciach nie wygląda korzystnie bo mój fotograf nie powiedział mi, żeby ją poprawić. Kupiona, chyba, za 18 euro. 


Nie ma to jak miękki sweter. Ten wodospad (chyba, nie wiem, nie znam się) ale ciepły w cholerę. Kupiony w Swamp za 15 euro.


Jeszcze bardziej miękki, ciepły i delikatnie różowy i, co najważniejsze, z kieszeniami, też został kupiony na promocji w River Island za 24 euro. 


Swetrów nigdy nie za wiele dlatego ten piały puchaty sweter poprzeplatany cekinami bardzo wpadł mi w oko. Też Swamp, za jakieś 15 euro.


Marzę już o lecie więc w oczekiwaniu na cieplejsze dni kupiłam a la kimono, które będzie miłym dodatkiem do zwykłych topów w te, nie do końca, ciepłe wieczory. Dorwane w Swamp za piątaka.


Bluzeczka na ramiączka typu spaghetti zawsze gdzieś tam za mną chodziła ale nie chciałam wydawać kupy kasy za malutki kawałek materiału. Tę bluzkę kupiłam w Penneys za ... 1 euro.


Bluzkę do śmigania po domu z uśmiechniętą Myszką Miki też znalazłam w Penneys za 3 euro. 


Zdjęcie nie do końca udane ale ta przesłodka bluzka w serducha została wyszukana w Swamp za piątaka. 


Może trochę babcina ale ja bardzo lubię luźne bluzki czy swetry ;) Znowu Swamp i znowu 5 euro.


Podejrzewam, że w body nie chodziłam odkąd zakończyłam okres niemowlęcy. To z River Island zauroczyło mnie swoimi paskami i fajną ceną - 10 euro.


Ufff, koniec z ubraniami! Jeszcze tylko kilka dodatków i koniec ;) Ogromna (niektórzy mówią, że lekarska ;)) torba z River Island to moja miłość od pierwszego wejrzenia. Nie dość, że różowa, to jeszcze wielgachna! Dla towarzystwa dostała bliżniaczy portfel. Akurat tego dnia w RI była przecena 20% mniej dla studentów więc ten duet upolowałam za jakieś 60 euro. 


Pięć minut zajęło mi ogarnięcie tego, że torebki tego typu zwą się kopertówkami ;) Ta, nie dość, że pojemna to i poręczna. Też River Island za 18 euro. 


Uwielbiam buty na obcasie <3 Te czarne botki kupiłam w New Look ze studencką zniżką za niecałe dwie dychy a botki w cętki kupiłam na kolejnej mega przecenie w River Island za 24 euro. 


Nie mogę nie pokazać Wam mojej ulubionej pidżamy, którą dostałam na Święta. Jest ciepła, jest przytulaśna i najchętniej w ogóle bym jej nie zdejmowała. 


Kolejna porcja prezentów i kapcie, które umilają mi poranki i gruby, bardzo ciepły szlafrok w owieczkę ;)


Broszkę też dostałam na Święta, według mnie jest bardzo kobieca i lubię ją łączyć z ciemnymi ubraniami. Kolczyki w motylki bardzo ładnie mienią się w słońcu czy sztucznym świetle a kupiłam je za grosze w New Look. 


Kolczyki w skrzydła bardzo pasują mi do mocniejszych stylizacji a te obok są ciężkie, duże ale też bardzo wyjściowe. Obie pary też kupiłam w New Look. 


Naszyjnik po lewej też jest masywny i ciężki ale ja jestem z tych co lubia mieć dużo na szyi,na dodatek się błyszczy ;)kupiłam go w Penneys za dychę. Ten po prawej marzył mi się od wakacji, wypatrzyłam go w Topshop ale kosztował ponad 30 euro. Poczekałam i po dużej obniżce plus zniżce studenckiej kupiłam go za 2.80. Głupi to ma zawsze szczęście. 


Te dwie rzeczy nie do końca tu pasują ale jedno zdjecie więcej czy mniej przy tak długim poście nie robi już żadnej róznicy. Kalendarz Kota Simona był moim chciejstwem jak tylko o nim usłyszałam, importowałam go sobie z Polski i już wiem, że na przyszły rok też będę musiała go kupić. To coś po prawej to praktyczny prezent od mamy - bo jak osoba po raz kolejny wyprowadza się z domu to osoba musi mieć deskę do krojenia. Ta w koty jest przeurocza. 

Dotrwałyście do końca? Wiem, że modelka ze mnie żadna ale nigdy nie chciałam być Charlizą ;) Wpadło Wam w oko coś z moich nowości? Zaszalałyście na poświątecznych promocjach?

                                                                           Buziaki, 
                                                                      Gosia

97 komentarzy:

  1. Super zakupy, szczególnie czapka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowne rzeczy, sweterek z River Island jest niesamowity. Czemu nie pasuje do kosmetycznego bloga? A widziałaś co robią blogerki modowe, przerywnikami są posty kosmetyczne. Nie widzę przeciwwskazań, aby takie posty się u Ciebie pojawiały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe ale jakoś nie widzę siebie w roli szafiarki ;)

      Usuń
  3. Penney's finest :) Fajne szmatki. Bardzo podoba mi sie ten sweter wodospad ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy, ja na razie jestem za tlusta na pokazywanie ubran na sobie, ale moze za miesiac czy dwa, albo trzy.
    Ja ostatnio z ubran malo kupuje bo sie odchudzam, ale zgarnelam spodnie w hm do fitnesu i sweterek pelerynke razem za 16 funtow poza tym spodnie z hm, oczywiscie rozmiar mniejsze niz mam ehhe za 6 funtow z 20, sukienke w hm za 7 funtow z wycinanymi boczkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też do najchudszych nie należę ale co mi tam ;)
      Aaaa, nie znosze spodni z H&M bo mają coś z rozmiarowką i zawsze musze baaardzo duże rozmiary przymierzać. Pokaż sukienkę ;)

      Usuń
  5. ile świetnych rzeczy ! ale najbardziej mi się podoba biały sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to poszalałaś :) Najbardziej przypadła mi do gustu sukienka z Penneys oraz "lekarska" torba :) Lubię takowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. biżuteria mnie urzekła i te kolczyki skrzydła muszą ciekawie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pennys jest niesamowitym sklepem. Idziesz tam, bo tanio i wydajesz więcej niż zaplanowała świata :) No i można znaleźć tam naprawdę ładne rzeczy. Nie wszystkie, ale jedna taka perelke noszę do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, ale jakoś ostatnio podrożał i to sporo więc wolę trochę dołozyc i gdzieś indziej zrobić zakupy żeby nie nosić tego co wszyscy ;)

      Usuń
  9. Bardzo dobre okazje udało się tobie wypatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterku są przepiękne tez je chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie świetne rzeczy! :)
    Swetry i cekinową sukienkę z chęcią bym Ci zabrała :)
    Naszyjnik z konikami jest boski! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam, moje!
      Do naszyjnika mam pasujące kolczyki <3

      Usuń
  12. A ja tam chętnie czytam od czasu do czasu takie wpisy. :) Dla mnie rządzą swetry : ten ze Swamp i River Island. Idealne dla mnie! Zazdroszczę. :) A taki porządny szlafrok z misia sprawię sobie bankowo na przyszły sezon. Kalendarz mam od Pawlikowskiej, o tym kocim nie słyszałam, ciekawe co to. Do tego podoba mi się też deska do krojenia, świetny i praktyczny pomysł na prezent dla mamy/córki

    Gdzieś umknęło mi, że zmieniłaś fryzurę (yt za często nie oglądam ostatnio), bardzo Ci do twarzy! Też się zastanawiam nad zdecydowanym cięciem, ale boję się póki co - na razie zrobiłam sobie tylko grzywkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham te swetry i najchętniej tylko w nich bym teraz chodziła. O szlafrok najlepiej poprosić Mikołaja ;) Słyszałam o tym kalendarzu Pawlikowskiej ale jednak sympatia do kota Simona zwyciężyła - są tam grafiki i kocie cytaty i mądrości.

      Fryzurę zmienilam we wrześniu i to była najlepsza włosowa decyzja jaką kiedykolwiek podjęłam :) Nie masz się czego bać, jeżeli naprawdę chcesz zmian: ciachaj ;)

      Usuń
  13. Wszystko fajne, powodzenia w przeprowadzce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czapka jest cudna, faktycznie bardzo Ci pasuje takie połączenie- krótkie włosy i czapa;) no i sweterki tez niczego sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyno jakie buty!! Ale Ci zazdroszczę ich!! Są cudowne!!
    A ta różowa torebka <3 Boska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. szlafork i kapcie GENIALNE! Ostatnio widziałam w Oysho taki słodki szlafrok (z pandą chyba, już nie pamiętam), ale jakiś drogi był i w sumie szkoda mi pieniędzy :(
    A sukienka z river island piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im jestem starsza tym lubię takie kapcie itd. :D dzidzia piernik ;) Może trafisz go na przecenie?

      Usuń
  17. Bardzo udane zakupy:) o a takie czapki to sama umiem zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarne botki <3 O matko, zakochałam się...

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow świetne zakupy sukienka w koty:))) awwwww.......... super!!!!!! Torebka i portfel <3
    i dodatki świetne:))) mam ta koszulkę myszkę miki:)))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka w kratę jest prześliczna! I ten naszyjnik z końmi bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Naszyjnik w konie jest świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kicia, we wszystkim wyglądasz świetnie, ale kraciasta kieca i puchaty sweter skradły moje serducho.<3

    OdpowiedzUsuń
  23. wow! ale zakupow! najbardziej podoba mi sie wodospadowy sweter- sama chce sobie kupic cos podobnego!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że na taki trafisz - kiedy ja wiem co chcę kupić nigdy nei mogę tego znaleźć.

      Usuń
  24. czapka <3
    szlafrok <3
    sweterki! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Cekinowa sukienka bardzo mi się podoba i wszystko z RI - uwielbiam ten sklep, chociaż czasem na wyprzedaży dają stare ciuchy z zeszłorocznych kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dużo fajnych rzeczy nakupiłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  27. ależ nowości! :-)
    ten puchowy sweterek jest przeuroczy i pewno cieplutki :-)
    a zestaw 'do spania' uroczy! mowa tu o kapciach, szlafroczku i piżamce.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zakupy i modelka też z Ciebie niezła. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zaszalałaś ;) kapcioszki najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  30. dotrwałam! :D

    kotoczapa <3 <3 <3 kopertówka <3 szlafroczek <3 i srebrna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna biżu i swetrzyska :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cekinowa sukienka i ta kraciasta bardzo mi się podobają, czapa przesłodka, też taką chcę, pasiasta koszula .... uwielbiam paski!!! Cudownie w niej wyglądasz, znaczy we wszystkim cudownie, ale te paski....
    Torebka i kopertówa też w moim guście, i botki w panterkę bardzo ciekawie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paski poszerzają ale lubię siebie w paskach i nie zwracam na to uwagi ;) Dziękuję Taniko :)

      Usuń
  33. Sporo tego, sporo :)
    Kapcie są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  34. żałuję, po obejrzeniu Twoich nowości, że nie mam w pobliżu sklepu River Island :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sklep online? chociaż też RI ma dziwną rozmiarówkę wiec to też może nie być dobry pomysł.

      Usuń
  35. Mi sie wszystko podoba!!!! We wszystkim slicznie wygladasz i masz piekna figure :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ireno :) :* ale moja figura pozostawia wiele do życzenia ;)

      Usuń
  36. ale zaszalałaś:) jest tu mnóstwo rzeczy, które mi się podoba, ale nie jestem w stanie po kolei wszystkiego wymienić:) kapciochy i szlafrok są najsłodsze:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Biały puchaty sweter i kopertówka ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przecudne te zakupy! A ceny po prostu oszałamiające... Szkoda, że w Polsce ciężko na taką promocje trafić...

    OdpowiedzUsuń
  39. Trochę się tego nazbierało :) Uwielbiam Kota Szymona! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Seksi Kocica na gorącym dachu :D osobiście chciałabym tulu tulu do Ciebie w tym puchatym tulaczu hmm nie wiem o czym to może sądzić hmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam cekiny i wszystko co migocze:) świetne ciuszkowe zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. kapcie!kapcie!kapcie! zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Czapka wymiata, najlepsza jest :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaka fajna czapa! Sweterek tez jest cudny!
    Pozdrawiam ;-*

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. A kiedy kolejny filmik na yt? :-D

    OdpowiedzUsuń
  46. Bajerancka czapka ;)

    ps. mam megakudłaty szlafrok z uszami i pyszczkiem króliczka w kapturze, boskie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  47. te koturny w cętki to moja miłość <3 OMATKO

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...