środa, 15 stycznia 2014

Essie Sexy Divide

Nadeszła pora na zdjęcia mojego pierwszego lakieru do paznokci Essie. Lakier kupiłam w wakacje i tak naprawdę nie schodził z moich paznokci przez pierwsze dwa miesiące a ja zapragnęłam mieć więcej Essiątek ;) Nie chodzi tu już nawet o kolor, który notabene jest fantastyczny, ale trwałość i przyjemne użytkowanie lakieru.



Sexy Divide to dość ciemny fiolet, który w słońcu mieni się tysiącem drobinek. Dla niektórych może to być kolor idealny na jesień i zimę ale ja nigdy nie dopasowuję koloru paznokci do pory roku. Po prostu, to na co mam ochotę ląduje na paznokciach, niezależnie od tego jaka pogoda jest za oknem.



Trochę ubolewam nad pędzelkiem, jest szeroki co zawsze jest plusem ale ... moje paznokcie są wąskie. Za wąskie na ten pędzelek i bałagan gotowy ;) Nie zwracajcie uwagi na stan moich skórek, które zaniedbałam przez brak czasu.
Sexy Divide jest cholernie trwały, na paznokciach wytrzymuje pięć dni bez żadnych znacznych ubytków a jedyne z lekko startymi końcówkami. Najczęściej zmywam go bo chcę od nowa pomalować paznokcie a nie dlatego, że muszę. Ten odcień wysycha w zastraszającym tempie, po trzech minutach mogę wrócić do swoich obowiązków. A krycie? Jedna warstwa w zupełności wystarczy, ja daję dwie cienkie dla głębi koloru.


Czy ten odcień wpadł Wam w oko? Lubicie lakiery Essie?

                                                                                                           Buziaki,
                                                                                                                   Gosia

61 komentarzy:

  1. Ja osobiście jestem fanką China Glaze, ale lakiery z Essie też bardzo lubię, szczególnie pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze żadnego lakieru China Glaze :)

      Usuń
    2. To polecam, bo jakościowo są naprawdę dobre :) Mi wytrzymują na paznokciach około 5 dni bez żadnych odprysków. Przy niektórych kolorach delikatni schodzi na końcach po 3-4 dniach, ale to tylko wybrane przypadki (ja, na moich 20-21, które miałam tak działo się z 3).

      Usuń
  2. mój ukochany kolor Essie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo, jak się pięknie błyszczy, świetny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny kolor! bardzo w moim stylu, do tego taki niebanalnym śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny kolorek Essie bez dwóch zdań ;) ładnie tez ma drobinki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten kolor, mam i ja :D
    Za Essie nie szaleję, ale posiadam mikro zbiorek.

    W przyszłym tygodniu wyślę to co obiecałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bardzo mikro jest Twój zbiorek? Ja mam tylko 6 lakierów :D

      Usuń
  7. ładny kolorek, jeszcze essie nie miałam może skusze się na jakiś ładny róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio patrzylam na ich szafę w poszukiwaniu różu i dostałam oczopląsu.

      Usuń
  8. Jest piękny choć nie mój. :) Uwielbiam Essie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Essie!!! a ten kolor piękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie jestem za bardzo lakierowa, ale temu odcieniowi nie mozna odmowic bycia pieknym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem do końca lakierowa ale lubię mieć coś na paznokciach więc nie mam wyboru i maluję :)

      Usuń
  11. Bardzo ladny kolor, ja bardzo lubie Essie

    OdpowiedzUsuń
  12. Zasłużenie ma w nazwie "sexi" :) Odcień głęboki, pięknie błyszczy, jestem zauroczona :) Nie miałam jeszcze żadnego Essiaka i chyba wiele straciłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w buteleczce wygląda trochę niepozornie ;) zawsze możesz to nadrobić :)

      Usuń
  13. Staje się powoli Essie-maniaczką ;) Ostatnio kupuję tylko te lakiery, a Sexy Divide jest na moim celowniku ;) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też powoli zmierzam w kierunku kupowania tylko Essie ale mają tak duży wybór, że nie wiem co wybrać :D

      Usuń
  14. uwielbiam lakiery essie i ten odcien bardzo pozytywnie mnie zaskoczyl! ich kolory w wiekszosci kojarza mi sie z matami, a tu taka piekna perelka! cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Divine powinno być ;) Zawsze wiedziałam że jesteś boska ;) i seksi też :) zapada w pamięć ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. On u mnie jest na liście "nie wiem, czy chcę, ale mi się podoba" :) Fajny ma kolor, ale... no właśnie. Nie wiem, jakie "ale", ale czuję wewnętrznie, że jeszcze się do mojego pudełeczka z lakierami nie przeprowadzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to chyba taki kolor, który jest albo miłością od pierwszego wejrzenia albo nie - a jak nie to już nie będzie.

      Usuń
  17. mam ten kolor już z miesiąc i jest on moim ulubieńcem ostatnich tygodni :) Boski jest naprawde :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1/3 buteleczki mi już ubyła :( chyba zdenkuję lakier, pierwszy raz w życiu

      Usuń
  18. Lakiery Essie uwielbiam, są moimi numerami 1. Ale w takim odcieniu z doświadczenia nie do końca bym się dobrze czuła, chociaż wygląda interesująco na zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również bardzo lubię Essie, już się ich kilka u mnie nazbierało ale nie mam nic typowo zimowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, nie rozróżniam lakierów na letnie i zimowe ;)

      Usuń
  20. Zdradzilam essie z opi i nie byl to dobry wybor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OPI mnie kiedyś kusiło ale potem pomysł spalił na panewce. A co z nim było nie tak?

      Usuń
  21. Przepiękny jest :) A czy jestem fanką? Trudno powiedzieć, mam trochę essiaków, ale lakierów innych marek też mam całkiem sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy odcień, ale osobiście czułabym się w nim nie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo słyszałam o tym właśnie lakierze z essie , przepiękny kolor ; ) Prześlicznie wygląda na twoich paznokciach : ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten kolor do mnie nie przemawia, ale Essie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie do końca mój kolor, ale od jakiegoś czasu jestem zafascynowana lakierami tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Robi wrażenie :) rewelacyjny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odcień jest przepiękny :) Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie sie prezentuje :) Chyba muszę skusić się w końcu na lakiery Essie!

    OdpowiedzUsuń
  29. ja swoj dostalam na urodziny pare miesiecy temu i jeszce go nie uzylam :(

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...