niedziela, 26 stycznia 2014

MAC Stars N'Rockets - cień do powiek

Muszę, no muszę pokazać Wam ten magiczny cień! Kiedy tylko mignął mi na jakimś blogu wiedziałam, że prędzej czy później do mnie trafi. To prawdziwy magiczny duochrom, który z odrobiną ciemnej bazy i różnym kątem oświetlenia zamienia się w kolor, który zachwyca.



Taki niepozorny perłowy fiolecik, który, gdyby nie jego właściwości, nie trafił by do mojej kolekcji bo nie do końca przepadam za fioletami.


Post będzie krótki bo naprawdę nie mam co się rozpisywać. W tym wypadku zdjęcia oddają więcej niż tysiąc słów.


Na rzęsach nowy tusz, tym razem z Maybelline i jeszcze się nie dotarliśmy ;)

Mam nadzieję, że zdjęcia oddają urok tego cienia - podzielacie mój zachwyt nad nim? Lubicie takie cuda na powiekach?

                                                                                                        Buziaki,
                                                                                                            Gosia

39 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor tego cienia, pasuje do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mac mnie ostatnio strasznie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten cien i bardzo lubie, najlepiej u mnie sie sprawdza do rozcierania gornej granicy cienia, cudn ie to wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie duochromy. Kiedys mialam cien z pierre rene o nazwie kameleon- byl rewelacyjny, zmienial barwe w zaleznosci od swiatla-od zieleni po lekki pomarancz:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie mój kolorek , ale u Ciebie prezentuje się nieźle ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam duochromy, bo szybko można stworzyć niesamowity efekt :) Mój ulubiony z MAC'a to Club, jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie w moim guście jednak.
    Zwróciłam jednak uwagę na róż który masz na policzkach :)
    Jaki to dokładnie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat Overexposed z paletki UD Shattered Face :)

      Usuń
  8. Uwielbiam fiolety choć na oko nie aplikowalam nigdy ten wyglada pięknie i na żywo i na oku Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiego efektu się nie spodziewałam. Bajeczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię fiolety, a ten naprawdę jest niepowtarzalny :) Zmacam go przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo nieoczywisty kolor :) Pięknie Ci w nim! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bardzo lubię takie kolory! śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny kolor ma ten cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście, ma w sobie nieco magii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny niespotykany kolor. i na Twoich oczach wyglada bardzo interesujaco :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarowny :) najbardziej lubię takie nieoczywiste i wielowymiarowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny ten cien!!! Uwielbiam fiolety, bo swietnie podbijaja kolor mojej teczowki. A widze, ze u Ciebie tez sie elegancko sprawuje. Buziolki :***

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kolor, ale na moich powiekach żadne fiolety nie wyglądają najlepiej i rzadko je stosuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. kolorek jest cudny :) Mam bardzo podobny , tylko , że w postaci pigmentu (Violet) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolorek jest cudny :) Mam bardzo podobny , tylko , że w postaci pigmentu (Violet) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nooo ładny kolorek :) choć na swoich powiekach nosić fioletu nie lubię, to u Ciebie ten kolorek podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kolor, szczególnie dla blondynki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Swatch na ręce jest niesamowity, udało Ci się uchwycić głębię koloru. Niesamowite tym bardziej, że zupełnie inaczej wygląda w opakowaniu. Buziaki, wróżko :*

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja lubię fiolety :) Cieni z Maca nie mam, chociaż marzą mi się :) Bardzo ładnie wygląda i przecudnie zmienia kolor, aż ciężko uwierzyć, że to ten sam cień!

    OdpowiedzUsuń
  25. właśnie wczoraj o tym cieniu myślałam- a dokładniej to się zastanawiałam czemu go jeszcze nie mam :P piękny jest. fiolety uwielbiam w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale cudo :) taki bajerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę się na niego napatrzeć! Fiolet idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...