sobota, 8 marca 2014

Soap&Glory Puffy Eye Attack - krem pod oczy

Wczoraj, w poście z komsetycznymi nowościami KLIK, przedstawiłam Wam mój nowy krem pod oczy i wtedy zorientowałam się, że ani słowem nie wspomniałam o jego poprzedniku, który mnie porwał i zachwycił. Mowa o Puffy Eye Attack Turbo-Boost Hydragel z Soap&Glory, (15euro), który kupiłam bez większych nadziei, ot tak, żeby coś przetestować.





Ów żel-krem ma niwelować opuchliznę i cienie pod oczami i tego nie jestem w stanie skonfrontować bo takowych nie posiadam. Co prawda zdarzają mi się podpuchnięte oczy po zarwanej nocy ale nie jest to nic specjalnego i nic z czym nie poradzi sobie odrobina zimnej wody. Ale to co sprawiło, że kwiczałam na jego widok to jego właściwości nawilżające. Bo nawilża, i to jak!



Puffy Eye Attack używałam dwa razy dziennie od pażdziernika do końca lutego i ten 14ml słoiczek okazał się bardzo wydajny. Żel-krem wklepywałam pod makijaż i ani razu nie zrolował mi się na nim korektor, na noc odrobiną grubszą warstwą, i dla zachcianek na makijaż i tu też bardzo szybko się wchłaniał bez rujnowania makijażu. Aplikacji zawsze towarzyszył uczucie delikatnego orzeźwiającego chłodzenia, gdybym miała w pokoju małą kosmetyczną lodówkę trzymałabym w niej ten mały słoiczek dla lepszego efektu.


Jak moje małe futrzane rodzeństwo kocham- to chyba najlepszy krem pod oczy jaki kiedykolwiek miałam! Aż chciałoby się zapytać dlaczego znowu po niego nie sięgnęłam? Ano dlatego, że uwielbiam testować nowości a nuż trafię na coś jeszcze lepszego? Ostatnio wspomniałam, że Soap&Glory ma lepsze produkty do ciała aniżeli do twarzy i nadal podtrzymuję moje zdanie chociaż, jak wszędzie, trafiają się wyjątki i perełki.

Jeżeli szukacie dobrze nawilżającego kremu pod oczy i macie dostęp do kosmetyków Soap&Glory, polecam Wam ten krem. Jestem ciekawa czego teraz używacie? Co jest godne polecenia a co jest niewypałem?

                                                                                                           Buziaki, 
                                                                                                      Gosia

56 komentarzy:

  1. co tam krem, fajne kwiatki na zdjeciach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ostatnio rządzi rozmarynowa Orientana i jestem z niej całkiem zadowolona. Soap&Glory nigdy nie miałam okazji wypróbować. Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wreszcie się wziąć za używanie tej Orientany...
      niestety ja również nie miałam okazji testowania produktów Soap&Glory

      Usuń
    2. A zapach rozmarynu nie jest zbyt mocny?

      Usuń
  3. Nie miałam nigdy nic z tej firmy i na razie jeszcze nie używam jakiś specjalych kremów pod oczy, ale brzmi świetnie, bardzo fajnie że tak porządnie nawilża!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A używasz jakichkolwiek? Czasami daję pod oczy dość mocne korektory więc nawilżanie tych okolic to u mnie podstawa.

      Usuń
  4. Będę musiała mu sie koniecznie przyjrzeć Gosiu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjrzyj, ostatnio ciągle widziałam promocje na pielęgnację S&G.

      Usuń
  5. No to kusisz tym kremem, nie dość , że nawilża dobrze, to jeszcze ma takie ładne opakowanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam, ale to zdjęcie w kwiatach piękne!
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. W Polsce chyb nadsl te kosmetyki są niedostępne.

      Usuń
  8. Nie mam szczescia do kremow pod oczy, wiec nic nie polecam :p

    A dzis stalam pod polka s&g i gapilam sie gapilam i nic noe wzielam. Jakos tak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze trafisz w te rejony ;-)

      Usuń
  9. Nawet nie wiedziałam, że Soap&Glory ma w swojej ofercie kremy pod oczy :) Chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ofercie są nawet 2-3 kremy, moja mama używała jeden z nich.

      Usuń
    2. Kurcze, szkoda, że nie są dostępne w Pl ;/

      Usuń
  10. Zastanawiałam się nad nim. Jutro kupię. Koniecznie potrzebuję sprawdzonego kremu pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi.

      Usuń
    2. Oby ! Od jutra testuję :-)

      Usuń
  11. Kusisz kochana,bardzo mi się podoba ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam do niego dostępu, ale chętnie bym go kupiła. Chwilowo szukam czegoś co chociaż minimalnie zlikwiduje cienie i obrzęki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj nie wiem jak by się sprawdził u Ciebie bo ja takowych nie mam. Myślę jednak, że skoro tak dobre nawilżał to i z cieniami i obrzękami dałby sobie radę.

      Usuń
  13. Nie słyszałam wcześniej o tym kremie, ale chyba warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wygląda! jak będę miała okazję nabędę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli uda Ci się go dorwać koniecznie wypróbuj :-)

      Usuń
  15. Soap&Glory jeszcze nie miałam. Słoiczek ma 14 ml, a wygląda jak gigant :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy widać na zdjęciach ale to tak jakby słoiczek w słoiczku także tego ;-)

      Usuń
  16. Ja potrzebuję czegoś zdecydowanie bardziej konkretnego.
    Moja skóra wokół oczu jest problemowa.
    Na szczęście znalazłam krem, który działa i wpisuje się w moje upodobania :)

    Cieszę się, że i Ty trafiłaś na taki kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety nie znam i nie mam dostępu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda fajnie ale zdjęcia zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam poprzednika, ale brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie, że się sprawdził ;) bardzo ciekawią mnie kosmetyki Soap&Glory, niestety i bardzo żałuję, że nie są dostępne stacjonarnie w Polsce:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe kiedy będą wprowadzone do Polski, chociaż pewnie będzie jak z Lushem.

      Usuń
  21. fajnie, że Ci się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdybym miała dostęp to bardzo chętnie bym go wypróbowała :) I inne kosmetyki S&G też :)

    OdpowiedzUsuń
  23. od jakiegoś czasu poluję na dobry krem pod oczy - może to mi pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli szukasz dobrego nawilżacza to tak :-)

      Usuń
  24. Muszę w końcu zacząć używać kremów pod oczy, bo potem będzie za późno :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A odrobina nawilżenia jeszcze nikomu nie zaszkodziła ;-)

      Usuń
  25. o nie widziałam go u siebie w superdrugu :(

    OdpowiedzUsuń
  26. nie raz go widziałam i zastanawiałam sienad jego kupnem! tylko mnie zachęciłas :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam kremy pod oczy o lekkiej konsystencji, a ten akurat taki jest, więc już go chcę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...