poniedziałek, 6 maja 2013

Urodzinowy prezent leci do ... - wyniki rozdania

Stało się -  rozdanie zakończone, losy podliczone, osoba wygrana wyznaczona. A tak swoją drogą przyznam Wam, że cieszę się, że w rozdaniu w większości wzięły udział znajome twarze. Miło mi, że mogę nagrodzić jedną z Was :) mam nadzieję, że nagroda Ci się spodoba.

Zweryfikowanie wszystkich zgłoszeń zajęło mi trochę czasu tylko dlatego bo tak jak ostatnio było sporo kłamczuszków co mnie obserwują ale nie obserwują. Nie chciałam, żeby takie osoby zabierały szansę tym, którzy byli w stosunku do mnie w porządku. Najchętniej nagrodziłabym Was wszystkie ale niestety nie jestem teraz w stanie tego zrobić.


Dandy Pandy i Odzia Smrodzia byli bardzo zainteresowani miską z losami. Niestety żadne z nich nie wyraziło ochoty na pomoc w losowaniu. Dorek był zbyt zaaferowany farmerowaniem żeby uruchomić maszynę losującą aka swoje łapki. I tak losowanie odbyło się przy pomocy mojej łapki.


A LUSH i Aussie lecą do ...

Agnieszko, już piszę do Ciebie wiadomość :)

A w międzyczasie myślę nad nagrodami do kolejnego rozdania na pierwsze urodziny LilOddiette: co lubicie dostawać?

                                                                                                                                  Buziaki,
                                                                                                                           
 








23 komentarze:

  1. gratulacje! :) moze innym razem to będę ja ;)
    zapraszam http://copacabanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W rozdaniu chciałam bym bardzo zobaczyć jakieś serum do twarzy czy dobry krem z wysokim filtrem, również do twarzy. Jestem jednak w pełni świadoma, że czyta Cię wiele cudownych dziewczyn i każda jest na swój sposób wyjątkowa. Dotyczy to również rodzaju cery i ewentualnych problemów z nią związane. Są to sprawy bardzo indywidualne, dlatego myślę, że najlepiej by było gdybyś poszła w stronę ogółu. Myślę, że każda miłośniczka kosmetyków ucieszy się z jakiegoś lakieru do paznokci czy naturalnemu bronzerowi/różowi. Uważam, również, ze zdecydowana większość czytelników posiada włosy (jak to brzmi!) i z chęcią trzymały by w swoich łapkach produkty pielęgnacyjne. Moim zdaniem, nie musisz się ograniczać wyłącznie do kosmetyków, większość osób ucieszy się z pięknej wakacyjnej bransoletki czy wisiorka :)

    Pozdrawiam, Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :D

    ja lubie dostawac słodycze :D mozna prosic ?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki :D może jakaś kolorówka? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :) Myślę, że może jakieś, żele/balsamy/ masełka? Może jakiś dobry kremik?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej i trochę zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. blisko byłam :D widać mnie tam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje !!
    Co lubimy dostawać?? cienie do oczu :D peelingi do ciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:) Widzę że Szanowna Komisja w składzie Pana Dandysława i Odziątka nadzorowała przebieg losowania mimo czynnego udziału :)) zabrakło Todka - ach ten pies na babki (z piasku:))

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję! :) ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam, ale z chęcią przygarnęłabym wszelkie produkty do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ;)
    Co cokolwiek kosmetyczne nam się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo,bardzo się cieszę , że to do mnie uśmiechnęło się szczęście :):):)To moja pierwsza poważna wygrana jupiiiii. Ale się cieszę na testowanie.

    Jeszcze raz bardzo dziękuję całej komisji losującej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...