piątek, 29 sierpnia 2014

Catrice / limitowana kolekcja Le Grand Bleu

Często zaglądam do szaf marek drogeryjnych jednak bardzo rzadko sięgam po takowe produkty. Czemu? Sama nie wiem, chyba zazwyczaj nic mnie nie zachwyca a do tego mam chwilowy przesyt kosmetykami. Muszę jednak przyznać, że lubię oglądać limitowane kolekcje Catrice, według mnie są o wiele ciekawsze i mniej dziecinne od Essence ;-) Do szafy Catrice przydreptałam co by obejrzeć nową limitkę Le Grand Bleu, tak sobie zesłoczowałam dwa produkty i byłam pod ich wielkim wrażeniem, odwróciłam się i obiecałam sobie, że po nie wrócę. Nie wróciłam i przez kolejne dwa tygodnie plułam sobie w brodę, że nie kupiłam ich od razu - kiedy znowu wybrałam się na zakupy miałam jeden cel: wrócić po cień w kredce Mermaid It i rozświetlacz w pisaku Go with Glow.




C04 Mermaid it (€4.29/1.5g) to przepiękny, miedziano brązowy cień o metalicznym wykończeniu. Noszę go na powiece solo dla intensywnego efektu lub go rozcieram uzyskując lekką, rozświetlającą poświatę. Cień wyróżnia się niesamowitą trwałością, bez bazy wytrzymuje w nieskazitelnym stanie przez 8 godzin. Mermaid it jest bardzo miękki, jak masełko sunie po powiece. Kredka należy do tych grubszych i plusem jest fakt, że jest wysuwana bo nie znoszę temperowania ;-) W ofercie dostępne są trzy inne kolory ale wydały mi się jakieś wypłowiałe.




Rozświetlacz w pisaku Go with Glow dostępny jest tylko w jednym odcieniu C01 Black's Pearl (€4.49/1.8ml). Piękne, perliste rozświetlenie, które można stopniować i które nie tworzy nieestetycznych plam na twarzy. Fantastyczny efekt, tak jak w przypadku cienia w kredce,  utrzymuje się cały dzień.  Kolorystycznie to tańszy odpowiednik słynnego High Beam z Benefit a może nawet jest odrobinę ładniejszy :-) Na pewno warto na niego spojrzeć w drogerii.  

22 komentarze:

  1. ten brązowo- mieniący się cień jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta limitka chyba do pl nie przyjdzie : c a taki piękny ten rozswietlacz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się, musze zajrzeć do szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy te cudeńka będą w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby pojawiły się w Polsce to na pewno bym im się dokładnie przyjrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cień w kredce to zdecydowanie moja kolorystka, bardzo ładnie wygląda ;)
    Rozświetlacz też niczego sobie, ale do takich płynnych podchodzę z dystansem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cień w kremie wygląda przepięknie! Takim brązom nigdy nie odmawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj bardzo mnie zaintrygowały te kosmetyki - zwłaszcza rozswietlacz

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten rozświetlacz się pięknie prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie by było kupić taką limitkę w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozswietlacz wyglada super <3

    OdpowiedzUsuń
  12. rozświetlacz się pięknie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten mermaid it ma cudowny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba produkty mi się spodobały, może uda mi się je upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi sie ten rozswietlacz: ):>

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozświetlacz wygląda naprawdę przyjemnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi sie rozswietlacz,ale skupiam sie juz bardziej na zakupach kosmetykow profesjonalnych dla wizazystow

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna ta limitowana, szkoda że nie będzie jej raczej w PL :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...