sobota, 16 sierpnia 2014

MAC Duchess Quad / kolekcja Sharon Osbourne

Część druga i, niestety, już ostatnia recenzji produktów, które weszły w skład MACowej limitowanej kolekcji pań Osbourne. Gwoli przypomnienia, nie udało mi się dorwać niczego co podpisane by było imieniem Kelly,  a o różu do twarzy Peaches and Cream pisałam o tu http://liloddiette.blogspot.ie/2014/08/shar.html. Na deser zostawiłam sobie poczwórną paletkę cieni Duchess (181zł). 



W niezbyt uroczej a nawet nieco tandetnej czerwonej kasetce znajdziemy cztery następujące cienie o różnych wykończeniach:
Sweet Eyes (veluxe pearl) - perłowy, szampański kolor (LE) 
Sexy Eyes (veluve pearl) - miękki, ciepły brąz (LE) 
Femme Fatale (satin) - złocisty brąz (LE) 
Embark (matte) - bordowy brąz



Pierwsze trzy odcienie cechują się dobrą pigmentacją, idealnie się ze sobą blendują, mają niemal masełkowatą konsystencję. Najlepszą pigmentacją cieszy się jednak Embark choć jego konystencja oscyluje na granicy mokry ale bardzo suchy





Duchess quad utrzymana jest w mojej kolorystyce i nie ukrywam, że paletka sygnowana imieniem Kelly a zachowana w fioletach nie spowodowała szybszego bicia serca. 



Też sięgacie po tak bezpieczne kolory? 

32 komentarze:

  1. Ja tylko i wyłącznie sięgam po bezpieczne, neutralne odcienie ;) Wybrykiem jest zastosowanie kolorowej kredki :P Cienie ładne, ale nie wiem, czy aż tyle zapłaciłabym za paletkę, portfel studenta jest niezwykle chudy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ okropne to opakowanie... Cienie wyglądają jak z bazaru :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy to kwestia światła, ale dwa środkowe kolory wyglądają trochę...rudo. :D Ale to może moje widzimisię. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę tutaj same moje kolory! Uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jakie piękne kolory! Takie mi się najbardziej podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolory ! kuszą strasznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Femme Fatale wydaje mi się prawie identycznym odcieniem z mojej limitki. KOlorystyka bardzo zbliżona także jak najbardziej jestem na TAK ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to zestawienie, choć nie ukrywam, że ta, pod którą podpisała się Kelly również przypadła mi do gustu :) Gdybym jednak miała wybierać coś do codziennego, częstego użytku, byłyby to brązy - moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolorki ale sama paletka (opakowanie) nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta paletka <3 a tobie w tym makijazu cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się skusiłam na quad od Kelly, ale ta paletka też ma przyjemną kolorystykę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta czerwień paletki nie do końca mi się podoba, ale cienie już są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo bezpieczne i praktyczne kolorki. Mi się podoba. Do makijażu dziennego będą idealne ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne kolorki idealne na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny zestaw 4 kolorów do stworzenia codziennego makijażu. Nie potrzeba nic więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ladne kolory, ale malo kuszaca ta paletka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorystyka cieni idealna jak dla mnie :) Ale cena nie do przebicia, zostaję przy paletkach Sleek'a :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne kolorki i fajna pigmentacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne cieple brazowe odcienie ktore pasowalyby idealnie do opalonej skory.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wolę takie kolory, ponieważ w takich najlepiej wyglądają moje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kolorki, ale dla mnie nieco za ciepłe. Miałam chrapkę na paletkę od Kelly, ale musiałam obejść się smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kolory, chociaż prawdę mówiąc spodziewałam się czegoś "mocniejszego" po tych paniach ;)
    ślicznie wyglądasz w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo klasyczne i bardzo zachowawcze, po limitce z takim nazwiskiem spodziewałabym się jakichś fajerwerków :) aczkolwiek Tobie w nich ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie kochana <3 Naprawde wspaniale :)
    Quad Sharon jest piekny

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam już tę paletkę na kilku blogach i jest naprawdę świetna :) Sama chętnie bym po takie cienie sięgała :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne cienie, takie neutralne lubię takie!
    zapraszam do mnie, ROZDANIE: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię czasami takie bezpieczne kolorki, ale wówczas sięgam po palety Naked, Naked 2 i Naked Basics. One mi wystarczają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna jest. Mi sie niestety ostatecznie nie udało jej kupić ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne kolory ale ja czasami lubię zaszaleć również z kolorem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...