niedziela, 24 września 2017

MAC / Diva

Wiem co pomyślicie - znowu szminka? Otóż, znowu ale nic nie poradzę na to, że produktów do ust mam od groma a z tych zaległości nigdy się nie wygrzebię ;) Kilka dni temu gościłam szminkę niewypał KLIK, dzisiaj przyszła porę na, również MACową szminkę, tym razem jednak na bardziej jesienną, przyciągającą wzrok, matową Divę (86zł/3g). 




Diva to prawdziwy mat, wykończenie, które ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników a, które jest jednym z moich ulubieńców. Co prawda czasami zdarza mi się trafić na mat z którym za nic nie mogę się dogadać tak tu nie mam do Divy żadnych zastrzeżeń. Nie robi mi masakry na ustach, nie wysusza ich.
Kolor tej szminki to ciepła, ciemna, burgundowa czerwień idealnie pasująca na jesienne dni.



Pomimo swojego matowego wykończenia Diva nakłada się z kremową lekkością, nie szarpie się na ustach a jej trwałość jest fenomenalna, z łatwością wytrzyma 7 godzin żeby zjeść się równomiernie zostawiając lekko zabarwione usta.


Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zakochana w tym kolorze. Gdybym kiedyś musiała stworzyć listę moich ulubionych szminek to Diva na pewno by się na niej znalazła.

18 komentarzy:

  1. Zapomniałam jaka ty jesteś śliczna! Tobie jest świetnie w takim kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nigdy nie miałam tak ciemnego koloru, ale efekt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kolor! Bardzo Ci pasuje - chyba zresztą jak każdy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to róż czy taki ciemniak idealny dla Ciebie :D ale nie dla mnie zbyt ciemny ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz o wiele bardziej delikatną urodę ode mnie :)

      Usuń
  5. piékna ale kolor zupelnie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to możliwe, że jej nie mam? Piękna i Ty też pięknie w niej wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...