poniedziałek, 31 grudnia 2012

Mijający rok na moim blogu ...



Hej!
Większość z Was pewnie już ma plany na dzisiejszą noc z zaplanowanym strojem i makijażem, niektóre pewnie nadal zastanawiają się co by tu założyć. Na szczęście(czy szczęście) mnie to nie dotyczy bo ktoś musi pracować żeby bawić mógł się ktoś.




I tak pomyślałam, że może warto podsumować mój rok poprzez bloga? Blogować zaczęłam w czerwcu, ale aż do listopada moja działalność blogowa ograniczała się do jednego, dwóch postów miesięcznie.

W listopadzie zaczęłam regularnie blogować(yay!) a to będzie mój 56 post. 
 Dzisiaj jest ze mną 85 obserwatorów
Bardzo się z tego cieszę bo wiem, że zapracowałam sobie na każdą z Was bez komentarzy typu 'obserwujemy?'. Dziękuję Wam, że ze mną jesteście :) :*

Zostało wyświetlonych 795 komentarzy - tak wiem, dla nie których z Was to pikuś, tyle macie obserwatorów ;) ale to jest mój mały sukces.
Sukcesem była też moja wygrana u Belleoleum i Polly :)

Najbardziej popularne od początku posty to :
:)

Chciałabym Wam życzyć szampańskiej zabawy, którą będziecie pamiętać przez cały rok! Aby Wasze kreacje i makijaże powaliły wszystkich na kolana. Życzę też Wam aby przyszły rok był lepszy od mijającego. Sobie chciałabym życzyć wczesnego powrotu do domu z pracy, kreatywności do dalszego działania na blogu i tego żeby przyszłego Sylwestra spędzić w Waszym doborowym towarzystwie!

                                                   Buziaki,






17 komentarzy:

  1. Się Mojito załapało na lewy dolny róg tabelki z paczącymi :)
    Gratulacje i jeszcze większej satysfakcji z prowadzenia bloga w przyszłym roku! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam żadnych planów :) Sylwester spędzam w domu i bardzo się z tego cieszę :) 2 lata temu byłam na balu i już raczej mnie do tego nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyślności w Nowym Roku... i blogowych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co Najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszejszego w Nowym Roku i oby był lepszy od poprzedniego !!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bloguję od września i też jestem na etapie, gdy każdy nowy komentarz i każda obserwująca osoba z osobna bardzo cieszy :) I mam nadzieję, że to się nie zmieni :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, to takie fajne uczucie, że jest ktoś kto chce czytać :D

      Dziękuję i nawzajem!

      Usuń
  9. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję działalności bloga, oby w Nowym Roku było tylko lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia również w tym roku :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...