wtorek, 28 października 2014

bareMinerals / Glow All the Way

Szczerze nie znoszę irlandzkiej jesieni. Jest deszczowo, ponuro i nie mogę robić zdjęć. Nie, mogę ale za cholerę nie wychodzą co będzie widać w kolejnych kilku postach a mam tyle do pokazania! Na tapetę powoli wchodzą świąteczne zestawy a przecież to dopiero początek, najbliższy miesiąc zdecydowanie będzie napakowany kosmetycznymi smakołykami. Postanowiłam, że na pierwszy ogień pójdzie zestaw marki, która coraz częściej pojawia się na mojej toaletce, chociaż nasze początki nie były łatwe i nadal przeprowadzam ostrą selekcję pośród jej oferty. bareMinerals nie jest bardzo popularny ale myślę, że warto zainteresować się ich produktami, tym bardziej, że ich zestawy mają przyjemne ceny i porządnych rozmiarów produkty. Zresztą, spójrzcie na Glow All the Way, zestaw rozświetlający do oczu, twarzy i ust.






O pudrze wykończeniowym Mineral Veil pisałam już przy okazji postu o zestawie startowym bareMinerals KLIK. Uwielbiam go w połączeniu ze zwykłymi, niemineralnymi podkładami bo daje bardzo naturalny, niemal niewidoczny efekt. Co więcej, od ostatnich kilku miesięcy bardzo rzadko sięgam po inne pudry to chyba o czymś świadczy, prawda? Warto też dodać, że jest niesamowicie wydajny i do uzyskania wyglądu, który mnie zadowala wystarczy odrobina. Pełnowymiarowy Minerail Veil ma 9 gram i kosztuje 24euro/109zł, moja wersja ma 2g i warta jest ok. 5euro/25zł.



Sypki róż w odcieniu Love Radiance to przepiękna koralowa brzoskwinia iskrząca milionem złotych drobinek, które nie są ani trochę nachalne i nie dają efektu bombki. Fantastycznie odświeża twarz, nadając jej zdrowego koloru i powodując, że wygląda na naturalnie idealną. Do aplikacji używam pędzla Flawless Face Brush, który dołączony był do zestawu startowego. To pełnowymiarowy, 0.85gramowy produkt, który wart jest 20euro/99zł.



Rozświetlacza w pisaku Well-Rested używam w bardzo odkrywczym celu, to jest do rozświetlenia okolic oka. Aplikator ma niestety do kitu bo produkt wypływa z boków pędzelka i wszystko jest potem uświnione. Za to efekt jest naprawdę bajkowy, sprawia, że wyglądam na wypoczętą i jakąś taką bardziej szczęśliwszą. Nie jest to jednak kryjący produkt i osoby z cieniami pod oczami będą musiały użyć go w połączeniu z korektorem lub rozświetlić nim inne części twarzy. Pełnowymiarowy produkt ma 3ml i kosztuje 25euro/ok.110zł, miniatura zawarta w zestawie ma 0.6ml i warta jest 5euro/ok.22zł.





Błyszczyk Marvelous Moxie w odcieniu A-lister to kolejny świeży, rozświetlający produkt w tym zestawie. Jego kolor najłatwiej jest chyba określić jako nudziak z wielobarwnymi drobinkami. W jego składzie znajdziemy masła shea, z awokado i murumuru, które powodują, że usta są odrobinę bardziej nawilżone i odżywione. Marvelous Moxie bez wątpienia skutkuje pełnymi, soczystymi ustami. Na plus jest jego gęstość ale nie kleistość i fakt, że ma kilkugodzinną trwałość. Ale uwaga, powoduje mrowienie.
To pełnowymiarowy produkt wart 19euro/85zł.




Uwielbiam zestaw Glow All The Way za to zdrowe rozświetlenia jakie daje na twarzy. Nie zawsze używam wszystkich czterech produktów razem ale świetnie współpracują nie tylko z sobą ale i innymi produktami.
Swój zestaw kupiłam za 28euro/ok.125zł a wartość jego zawartości to 49euro/ok.230zł i właśnie dlatego uwielbiam kosmetyczne zestawy!
Jestem ciekawa czy wpadł Wam w oko ten melanż rozświetlających produktów i, oczywiście, na jakie świąteczne zestawy macie chrapkę?

17 komentarzy:

  1. Makijaż z udziałem tych kosmetyków jest cudny :) muszę przyznać, że te produkty wydają się być bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko takie piękne :) a na Tobie wyglądają doskonale te kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. błyszczyk ma ciekawy odcień

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja koleżanka strasznie zachwala sobie tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie to razem wygląda. Bardzo podoba mi się sposób w jaki wyprofilowany jest pędzelek błyszczyka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny dają efekt <3 Uwielbiam taki świetlisty makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio zaczęłąm kręcić się koło Bareminerals i planuję powoli jakiś zakup, m.in. interesuje mnie Mineral Veil, a widzę, że oceniasz go pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie rozswietlajace produkty:) tez czekam na zestawy, moze bedzie cos ciekawego:D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw!


    ___________________
    fashionblogger,styling&makeup
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Korektor to ma bardzo dobrą cenę - czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla tego pudru i rozu moge kupic. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miała jeszcze nic tej marki, ale prezentują się ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za rozświetlającymi kosmetykami, ale ten zestaw przypadł mi do gustu, bo wygląda tak naturalnie i bardzo ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem szczerze, że ten zestaw bardzo przypadł mi do gustu. Wygląda niesamowicie :) A Twoje włoski takie jakby krótsze? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...