wtorek, 18 listopada 2014

Nowości kosmetyczne / MAC, LUSH, Urban Decay, Benefit

Jakoś tak wyszło, że comiesięczne posty o nowościach kosmetycznych przemieniły się ostatnio w posty publikowane co dwa tygodnie. Wiem, że oprócz zużyć, są to najbardziej popularne posty na blogach kosmetycznych ale czasami są ... trochę męczące. Muszę pomyśleć nad inną formą tych postów, bardzo podoba mi się jak robi to Zoila, ale to raczej nie zdałoby u mnie egzaminu. Dla rozluźnienia atmosfery chciałabym zwrócić Waszą uwagę na ten suchy badyl, który widać na zdjęciach, jeszcze dwa miesiące temu był pięknie kwitnącym wrzosem ale moja własna mama zaczęła bawić się w przesadzanie kwiatów. Na całe szczęście jest lepszą mamą niż ogrodnikiem.



Jakiś tydzień temu miałam okazję znaleźć się w Debenhams podczas wieczora zniżek. To wtedy zrozumiałam, że ludzie dzielą się na tych, którzy okupują stoisko z darmowym jedzeniem/szampanem (ja) a tych, którzy przypatrują się pokazom makijażu. Kilkadziesiąt pierwszych szczęśliwców przy zakupach kosmetycznych otrzymało goody bag, w swojej znalazłam 75ml flakon perfum Hugo Boss Femme i trzy pełnowymiarowe produkty. BeneFitowy podkład Some Kind-a Gorgeous, niestety za ciemny, sypki podkład mineralny bareMinerals, dla mnie za zółty i bazę BB, też z bareMinerals, kilka tygodni temu kupiłam taką samą tylko ciemniejszą. Do tego kilka próbek perfum. Dobrze, że nie koczowałam pod Debenhams czekając na tą torebkę bo trochę bym się rozczarowała, dobrze, że zaprzyjaźniłam się z pracują tak makijażystką ;)


Przy okazji nabycia wanny nabyłam też LUSHowe bomby do kapieli. Wanna, tak samo jak kule, nie została jeszcze odpalona. Nie pamiętam już która jest która (łóżko takie ciepłe a kule tak daleko od niego), ale z tego co pamiętam to jest tu Sex bomb, chyba Avobath i chyba Honey bee. Pewnie się rozkruszą zanim zdecyduję się na kąpiel (hihi, brudasek) ale przynajmniej ładnie pachną.


MACowe świąteczne limitki jakoś mnie nie zachwyciły ale moje uwielbienie do księżniczkowych kolorów sprawiło, że szarpnęłam się na zestaw błyszczyków. Tak jak w zeszłym roku postawiłam na różowości, wyboru nie żałuję. 


A to co? Nieważne, i tak podepczę.

Urban Decay też się nie wysiliło ale jednak coś wpadło mi w oko ;-) zestaw sześciu mini szminek, różnych odcieni, i pełnowymiarowej konturówki wołał do mnie mamo. Dobra, nie wołał, tak tylko rzuciłam. Ładnie wygladają, nie wiem jak się sprawują, nie było czasu na testy.


Ostatni, tyci zestaw b.right! z tyci produktami do twarzy Benefit. Nie ukrywam, że wolę apteczną pielęgnację do twarzy ale mały skok w bok jeszcze nikogo nie zabił, co najwyżej wywołał wysyp pryszczy. 

Wziąć coś w wysokie obroty i o tym tu napisać? Co chciałybyście zobaczyć z bliska? 

39 komentarzy:

  1. kurcye na te syminki y UD sama mam ochote ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości. Kilka z nich chętnie bym zobaczyła u siebie w toaletce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zestawy:) a torebka dla klientów całkiem spoko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten tyci zestaw do twarzy jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszące produkty :)
    http://deloean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne bomby :D.
    Zawsze lubię patrzeć na Twoje nowości. Są tak bardzo mi nieznane :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw szmineczek bardzo kusi ;D
    życzę miłego używania kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne produkty ! :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jest fajne, takie nowości to sama radość dla mych oczu ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Set mini pomadek Urban Decay wygląda uroczo, a ponieważ niedługo marka będzie dostępna również w PL, to chyba najbardziej mnie zainteresował. Czekam na prezentację!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej :) Jakie cudności ;) Najbardziej zazdroszczę Ci pomadek z UD (szloch)... Też bym je chętnie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie zobaczyłabym błyszczole MACa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Avobath z Lush po prostu uwielbiam :) Jak będziesz miała okazję, spróbuj bomby So white, też jest genialna :)
    + obserwuję

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko mi się podoba :) a najbardziej chyba te bomby i malutkie błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Napatrzeć się nie mogę, te bombki do kąpieli wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne zakupy musze przyznac ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moją odpowiedź NA PEWNo znasz - Luuuush <3 - no Lilka nie bądź taka - hopusiaj do wanny i pokaż co się z nich ukręci :)))
    Mamula!! ma podobny do mnie talent ogrodniczy :)) ostatnio zasuszyłam drzewko bonsai (które trzeba było podlać raz na tydzien :/ :D

    OdpowiedzUsuń
  18. już mi się pomadki z UD rzuciły w oczy :) o mamusiu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa bardzo jestem tym szminek z Urban Decay i mini pielęgnacji Benefitu ;) i kota Ci zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten zestaw blyszczykow z maca jest śliczny:) te pomadki z urban decay tez mmie zaciekawily:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw szminek wzięłabym z chęcią

    OdpowiedzUsuń
  22. Błyszczyki są cudowne :)
    --
    nadinnes.blogspot.com ( zapraszam jesli bedziesz miała chwilke :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kot wie co dobre ;) Mama chciała dobrze ;)
    Widze zakupy na 'bogato' ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chce zobaczyć te mini szminki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. no te kule to od razu widać która to która : p A Ty bierz w obroty szminki! i to już ! : *

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomadki UD i Maczki bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja już ostrzę ząbki na tą torbę :P Ogromnie się cieszę z zakupionych maczków, a jako, że wiem jak wyglądaja najpierw zaprezentuj UD :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Kosmetyków Lush zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile dobroci, ja najchętniej zobaczyłabym kule w wannie, te dwie pozostałe, bo Sex bomb już miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Same wspaniałości, muszę kiedyś w końcu wypróbować te słynne kule do kąpieli z Lush'a :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sporo dobroci :) Jestem ciekawa zestawu szminek, bo opakowania niewiele niestety mówią :D
    Pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  32. Słodkie te miniaturki pielęgnacji Benefitu - też bym brała ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...